Uvjeti poslovanja - razumljivo za kupce | SexyElephant.hr
0
Košarica
Vaša košarica za sad ne sadrži nikakvo uzbuđenje.

Nije to šteta? Ako trebate savjet, iskoristite naše savjetovalište ili nas direkno nazovite na +385 177 574 51.

Cijena dostave
Overseas Express – Doručenje na adresu
3,50 EUR
Hrvatska pošta – Dostava na adresu
3,50 EUR
Hrvatska Pošta – Mjesto za preuzimanje pošiljke
3 EUR
Overseas Express – sabirna mjesta
3 EUR

Besplatna dostava za kupnju iznad 60 EUR.

Menu
Menu

Uvjeti poslovanja - razumljivo za kupce

Uvjeti poslovanja - razumljivo za kupce

  • Uvijek se trudimo zadovoljiti naše kupce
  • Kada stavite robu u košaricu, ispunite adresu i potvrdite narudžbu, sklopili ste kupoprodajni ugovor.
  • Kupnje se ne trebate bojati. Ako pogriješite i naručite nešto greškom ili se predomislite, možete kupnju besplatno promijeniti ili otkazati do isporuke narudžbe. Samo pošaljite e-mail ili nazovite (7 dana u tjednu).
  • Osobne podatke su sigurne nećemo dati nikome osim naših dobavljača (npr. prijevoznici).
  • Ukoliko se predomislite u vezi s kupnjom (tj. niste koristili proizvod, a ujedno ga želite vratiti), možete bezbrižno odustati od ugovora i vratiti proizvod u roku od 90 dana od primitka pošiljke (120 dana za stalne kupce), rado ćemo Vam izaći u susret. Ne morate navoditi razlog, ali bili bismo zahvalni ako ga možete objasniti. Vratit ćemo vam na vaš račun puni iznos uključujući poštarinu što prije je moguće. Nema odgode. Ako pošaljete predmet nekoliko dana kasnije, ni to nije problem Rado ćemo vam na vaš e-mail poslati naljepnicu za predaju besplatnog paketa u mreži Packeta ili ćemo dogovoriti preuzimanje putem GLS kurira (on će preuzeti paket kod Vas, vi ne plaćate ništa ). Međutim, roba treba biti neraspakirana, nekorištena, s netaknutim zapečaćenim pakiranjem (s naljepnicom pečata - jer tako nalaže zakon).
  • Reklamacije (tj. kada proizvod ne radi) rješavamo iznad standarda. Rado ćemo vam poslati novi komad, a prije nego što se snađete, imat ćete igračku kod kuće. Ne morate isprintati ​​obrasce niti prilagati račune. Samo ga predajte u poslovnicama Packeta ili kurir preuzme robu kod Vas (pojedinosti u nastavku).
  • Prilikom preuzimanja paketa od prijevoznika, provjerite da pakiranje nije oštećeno. Ali gotovo uvijek je sve u redu. I da, pakiramo 100 % diskretno.
  • Dob 18+ je odlična u tome što kod nas možete bez brige sami kupovati, registrirati se, pa čak i gledati naše videozapise iz testiranja. Ako još nemate 18, brzo odavde izađite! :)
  • Ako imate bilo kakvih problema, pošaljite nam e-mail na [email protected] ili zovite +420 596 810 697.

Što učiniti ako roba ne radi (reklamacija) ili ako odustanete od ugovora u roku od 90 dana (120 dana stalni kupci)

  • PREPORUČUJEMO: Najlakši način je da nam ga vratite putem Zásielkovne. Napišite nam e-mail, poslat ćemo Vam naljepnicu i paket možete besplatno predati u bilo kojoj poslovnici Packeta (svuda su oko Vas).
  • Ili ćemo Vam poslati GLS kurira koji će paket koji vraćate preuzeti direktno od Vas, Vi ništa ne plaćate.
  • Ili nam robu dostavite osobno na adresu: Růžový slon, s.r.o., U Nádraží 2a, Havířov-Šumbark, 73601.

Odmah (ako ga imamo na zalihi, u protivnom se dogovorimo) Vam šaljemo novi artikl ili ga mijenjamo prema dogovoru. Uvijek se trudimo udovoljiti kupcu koliko god je to moguće. Rado ćemo pokriti troškove poštarine nakon što budu dokumentirani.

 

Uvjeti poslovanja - odvjetnički rečeno

UVJETI POSLOVANJA

trgovačko društvo Růžový slon s.r.o. za prodaju robe putem internetske trgovine koja se nalazi na internetskoj adresi www.sexyelephant.hr

1. Uvodne odredbe

1.1. Ovi uvjeti poslovanja (u daljnjem tekstu „uvjeti poslovanja“) trgovačko društvo Růžový slon s.r.o., Výstavní 1928/9, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, Češka Republika identifikacijski broj: CZ28642317, zapisan u trgovačkom registru kod Općinskog suda u Ostravi  pod sp. zn. C 36400 (u daljnjem tekstu „prodavatelj“) reguliraju, u skladu s odredbama § 1751 odl. 1 Zakona br. 89/2012., Građanski zakonik (u daljnjem tekstu „Građanski zakonik“), međusobna prava te obveze ugovornih strana proizašle u vezi ili na temelju kupoprodajnog ugovora (u daljnjem tekstu „kupoprodajni ugovor“) zaključenih između prodavatelja i druge fizičke osobe (u daljnjem tekstu „kupac“) putem online trgovine prodavatelja. Internetskom trgovinom upravlja prodavatelj na web stranici koja se nalazi na internetskoj adresi www.sexyelephant.hr (u daljnjem tekstu „web stranica“), putem sučelja web stranice (u daljnjem tekstu „web sučelje trgovine“).

1.2. Uvjeti poslovanja se ne odnose na slučajeve kada je osoba koja namjerava kupiti robu od prodavatelja pravna osoba ili osoba koja prilikom narudžbe robe djeluje u sklopu svoje poslovne djelatnosti ili u okviru samostalnog obavljanja profesije.

1.3. Operater web stranice (prodavatelj) zabranjuje ulazak osobama mlađim od 18 godina na ovu web stranicu i registraciju na web stranici. Pristup ovoj web stranici dopušten je samo nakon Vaše izjave i potvrde da ste stariji od 18 godina. Registriranje u korisnički račun Vam bilo omogućeno tek nakon što ste izjavili i potvrdili da imate više od 18 godina. Stoga je operater web stranice poduzeo sve razumne mjere kako bi spriječio pristup web stranici osobama mlađim od 18 godina. Ako ste na web stranici unatoč tome što ste mlađi od 18 godina, naveli ste lažnu tvrdnju i operater web stranice ne prihvaća nikakvu odgovornost za takav postupak.

1.4. Odredbe koje odstupaju od uvjeta poslovanja mogu se dogovoriti u kupoprodajnom ugovoru. Odstupanja u kupoprodajnom ugovoru imaju prednost pred odredbama uvjeta poslovanja.

1.5. Odredbe uvjeta poslovanja su sastavni dio kupoprodajnog ugovora. Kupoprodajni ugovor i uvjeti poslovanja sastavljeni su na češkom jeziku. Kupoprodajni ugovor može se sklopiti na češkom jeziku.

1.6. Prodavatelj može promijeniti ili dopuniti tekst uvjeta poslovanja. Ova odredba ne utječe na prava i obveze nastale tijekom razdoblja važenja prethodne verzije uvjeta poslovanja.

 

2. Korisnički račun

2.1. Temeljem registracije kupca na web stranici, kupac ima pristup svom korisničkom računu koji mu omogućuje pogodnosti kao što su pregled narudžbi, popusti za kupce ili vlastita lista želja. Sa svog korisničkog računa kupac može naručiti robu, ali može tako učiniti i bez registracije.

2.2. Prilikom registracije korisničkog računa i naručivanja robe je kupac dužan unijeti sve svoje podatke točno i istinito. Kupac je dužan aktualizirati podatke navedene na korisničkom računu u slučaju bilo kakve promjene. Podatke koje je kupac naveo u korisničkom računu i prilikom naručivanja robe prodavatelj smatra točnima i aktualnima.

2.3. Pristup korisničkom računu osiguran je korisničkim imenom i lozinkom. Kupac je dužan čuvati povjerljivost podataka potrebnih za pristup svom korisničkom računu. Prodavatelj nije odgovoran za bilo kakvu zlouporabu korisničkog računa od strane trećih osoba.

2.4. Kupac nije ovlašten dopustiti korištenje korisničkog računa trećim osobama. Kupac odmah obavještava prodavatelja u slučaju da otkrije da bi podaci potrebni za pristup korisničkom računu mogli biti ukradeni.

2.5. Prodavatelj može otkazati korisnički račun, posebno ako kupac ne koristi svoj korisnički račun dulje vrijeme (2 godine), ili ako kupac krši svoje obveze iz kupoprodajnog ugovora ili ovih uvjeta poslovanja.

2.6. Kupac prihvaća da korisnički račun možda neće biti neprekidno dostupan, posebno zbog potrebnog hardverskog i softverskog održavanja opreme prodavatelja ili nužnog održavanja takve opreme trećih strana.

 

3. Narudžbe, sklapanje kupoprodajnog ugovora

3.1. Svi prikazi robe postavljeni na web sučelju trgovine informativnog su karaktera i prodavatelj nije dužan sklopiti kupoprodajni ugovor u vezi s ovom robom. Ne primjenjuju se odredbe § 1732, odl. 2 Građanskog zakonika.

3.2 Kupac će naručiti robu na sljedeće načine:

3.2.1. putem svog korisničkog računa, nakon prethodne registracije na web stranici,

3.2.2. ispunjavanjem narudžbenice bez registracije.

3.3. Prilikom narudžbe kupac odabere robu, količinu komada robe, način plaćanja i dostavu.

3.4. Prije slanja narudžbe, kupcu je omogućena provjera i promjena podataka koje je unio u narudžbu. Kupac je dužan u narudžbu unijeti svoje aktualne i točne podatke za fakturaciju. Kupac šalje narudžbu prodavatelju klikom na gumb "Potvrdi kupnju". Podatke navedene u narudžbi prodavatelj smatra točnima. Uvjet za valjanost narudžbe je ispunjavanje svih obveznih podataka u narudžbenici i potvrda kupca da je upoznat s ovim uvjetima poslovanja. Slanjem narudžbe se kupac obvezuje platiti robu.

3.5. Slanjem narudžbe kupac s prodavateljem zaključuje kupoprodajni ugovor te ujedno prihvaća cijenu naručene robe važeću na dan narudžbe. Sve narudžbe poslane putem web sučelja e-trgovine su obvezujuće. Sklapanjem kupoprodajnog ugovora se prodavatelj i kupac obvezuju poštivati ​​ove uvjete poslovanja.

3.6. Kupcu se narudžba potvrđuje e-mailom unutar 24 sata od slanja. Uz potvrdu narudžbe, prodavatelj će kupcu poslati i ove uvjete poslovanja. Prodavatelj ima uvijek pravo, ovisno o vrsti narudžbe (količina robe, iznos kupoprodajne cijene, pretpostavljeni troškovi dostave), od kupca tražiti dodatnu potvrdu narudžbe (npr. pismeno ili telefonski). U tom slučaju kupoprodajni ugovor između prodavatelja i kupca sklapa se samo dodatnom potvrdom narudžbe od strane kupca. Ukoliko roba trenutno nije na zalihi, što se događa vrlo rijetko, kupac će o tome biti odmah obaviješten te će mu biti priopćen i okvirni rok isporuke. Kupac može odlučiti želi li samo djelomično ispunjenu narudžbu poslati ili želi čekati na robu ili odstupiti od ugovora i time otkazati narudžbu. U slučaju otkazivanja narudžbe od strane kupca zbog nedostupnosti robe, prodavatelj će izvršiti povrat novca za nedostupnu robu u roku od 3 dana od uplate na račun kupca.

3.7. Kupac može otkazati narudžbu najkasnije prije otpreme, o čemu je obavješten putem e-maila. Međutim, kupac nema pravo otkazati narudžbu, to uvijek ovisi o dogovoru s prodavateljem.

3.8. Kupac je suglasan s korištenjem sredstva komunikacije na daljinu prilikom sklapanja kupoprodajnog ugovora. Troškove koje kupac ima tijekom korištenja sredstava komunikacije na daljinu u svezi sa sklapanjem kupoprodajnog ugovora (troškovi internetske veze, troškovi telefonskih razgovora) snosi sam kupac i ti se troškovi ne razlikuju od osnovnih stopa.

3.9. U slučaju da je došlo do očite tehničke pogreške na strani prodavatelja prilikom označavanja cijene robe na web stranici ili prilikom naručivanja, prodavatelj nije dužan isporučiti robu kupcu po toj očito pogrešnoj cijeni. Prodavatelj obavještava kupca o pogrešci bez nepotrebnog odgađanja i šalje kupcu izmijenjenu ponudu na njegovu e-mail adresu. Izmijenjena ponuda smatra se novim nacrtom kupoprodajnog ugovora, a kupoprodajni ugovor je u tom slučaju zaključen potvrdom kupca o prihvaćanju na e-mail adresu prodavatelja.

 

4. Rok isporuke i način dostave

4.1. Roba navedena kao "na zalihi" je u trgovini i bit će otpremljena do sljedećeg radnog dana. U slučaju da isporuka zahtijeva duži rok, kupac se odmah obavještava o roku isporuke. Ukoliko se prodavatelj i kupac ne dogovore drugačije, prodavatelj će robu isporučiti najkasnije u roku od 30 dana od dana sklapanja kupoprodajnog ugovora. U suprotnom, potrošač ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora, a prodavatelj će kupcu vratiti kupovnu cijenu, uključujući plaćene troškove dostave, ako ih je platio kupac. Prodavatelj je dužan bez nepotrebnog odgađanja obavijestiti kupca da neće biti u mogućnosti izvršiti svoju obvezu isporuke robe u roku od 30 dana od dana sklapanja kupoprodajnog ugovora.

4.2. Ukoliko roba trenutno nije na zalihi, kupac će o tome biti odmah obaviješten te će mu biti priopćen i okvirni rok isporuke. U tom slučaju kupac može otkazati svoju narudžbu, odnosno odustati od kupoprodajnog ugovora.

4.3. Naručena roba bit će poslana kupcu na način koji je kupac odabrao u narudžbi.  Poštarina se naplaćuje prema važećoj tarifi, vidi poštarina. Pošiljke su osigurane na vrijednost robe. Pakiranje je besplatno za sve pošiljke.

4.4. Porezni dokument dostavljamo u tiskanom obliku direktno uz pošiljku (u slučaju osobnog preuzimanja dodamo fizički).

 

5. Prijevoz i dostava robe

5.1. U slučaju da je način prijevoza ugovoren na poseban zahtjev kupca, kupac snosi rizik i sve dodatne troškove vezane uz ovaj način prijevoza.

5.2. Ako je prema kupoprodajnom ugovoru prodavatelj dužan isporučiti robu na mjesto koje je kupac naveo u narudžbi, kupac je dužan preuzeti robu prilikom isporuke. U slučaju da kupac ne preuzme robu, prodavatelj će to smatrati odustajanjem od kupoprodajnog ugovora, te u tom slučaju prodavatelj ima pravo zahtijevati naknadu s tim povezanih troškova.

5.3. U slučaju da je iz razloga na strani kupca potrebno višekratno isporučiti robu ili na drugačiji način od navedenog u narudžbi, kupac je dužan platiti troškove ponovne isporuke robe ili troškove povezane s drugim načinom dostave.

5.4. Prilikom preuzimanja robe od prijevoznika savjetuje se kupcu da provjeri cjelovitost pakiranja robe te da u slučaju nedostataka odmah obavijesti prijevoznika. U slučaju povrede pakiranja koja pokazuje na oštećenje pošiljke ili neovlaštenog upada u pošiljku, kupac ne mora preuzeti pošiljku od prijevoznika. Ovo ne utječe na prava kupca iz odgovornosti za nedostatke proizvoda i druga prava kupca koja proizlaze iz općeobvezujućih zakonskih propisa.

5.5. Kupac stječe pravo vlasništva na robu plaćanjem cjelokupne kupoprodajne cijene robe uključujući i troškove dostave, ali najranije preuzimanjem robe. Odgovornost za slučajno uništenje, oštećenje ili gubitak robe prelazi na kupca u trenutku prihvaćanja robe ili u trenutku kada je kupac imao obvezu primiti robu, ali to nije učinio suprotno kupoprodajnom ugovoru.

5.6. Dodatna prava i obveze ugovornih strana tijekom prijevoza robe mogu se regulirati posebnim uvjetima isporuke prodavatelja, ako ih prodavatelj izdaje.

 

6. Cijena proizvoda i način plaćanja

6.1. Sve cijene proizvoda i dostave uključuju PDV (25 % ili 13 %) i sve povezane naknade. Cijene vrijede na dan kada je roba naručena. Time se ne ograničava mogućnost prodavatelja da sklopi kupoprodajni ugovor pod pojedinačno dogovorenim uvjetima.

6.2. Sve akcijske ponude vrijede do isteka zaliha ili do termina navedenog od strane prodavatelja. Popusti na cijenu robe koje prodavatelj daje kupcu se ne mogu međusobno kombinirati.

6.3. Roba se može platiti na sljedeće načine:

6.3.1. Plaćanje pouzećem: naručenu robu Vam šaljemo poštom, Packeta, GLS kurirom ili DPD-om, a robu ćete platiti gotovinom tijekom primitka.

6.3.2. Plaćanje bankovnin transferom: nakon potvrde narudžbe dostavit ćemo Vam podatke potrebne za bankovni transfer. Nakon uplate iznosa na naš račun, Vam ćemo poslati robu.

6.3.3. Plaćanje u trgovini: prilikom preuzimanja robe u našoj trgovini u Havířovu se sve može platiti gotovinom ili kreditnom karticom.

6.3.4. Platne kartice: unaprijed putem pristupnika plaćanja Comgate.

6.4. Sva vaša plaćanja su sigurna prema vrsti plaćanja i posredniku plaćanja - tj. banci itd. Plaćanja bankovnim transferom prilikom korištenja elektroničkog bankarstva sigurna su u ovisnosti o vašoj banci.

6.5. Prodavatelj ima pravo, posebno u slučaju da kupac ne dostavi dodatnu potvrdu narudžbe (čl. 3.6.), zahtijevati isplatu cjelokupne kupoprodajne cijene prije slanja robe kupcu. Ne primjenjuju se odredbe § 2119, odl. 1 Građanskog zakonika.

6.6. Prodavatelj će, ako je to uobičajeno u poslovanju ili ako je to određeno općeobvezujućim zakonskim propisima, kupcu izdati poreznu ispravu - račun o izvršenju plaćanja temeljem kupoprodajnog ugovora. Prodavatelj je obveznik poreza na dodanu vrijednost. Porezni dokument – ​​prodavač izdaje kupcu račun nakon plaćanja cijene robe i šalje ga kupcu zajedno s robom.

6.7. U slučaju plaćanja gotovinom, pouzećem ili na dostavnom šalteru kupoprodajna cijena se plaća tijekom primitka robe. U slučaju bezgotovinskog plaćanja kupoprodajna cijena je plativa u roku od 3 dana od sklapanja kupoprodajnog ugovora. U slučaju bezgotovinskog plaćanja, kupac je dužan platiti kupoprodajnu cijenu robe uz naznaku promjenjive oznake plaćanja. U slučaju bezgotovinskog plaćanja je obveza kupca platiti kupoprodajnu cijenu ispunjena kada je predmetni iznos odobren na račun prodavatelja

 

7. Zaštita osobnih podataka

7.1. Osobni podaci kupaca obrađuju se isključivo prema procedurama i standardima utvrđenim zakonom. Sve informacije koje nam dostavite su povjerljive i tako ćemo ih i tretirati. Ukoliko nam ne date pisani pristanak, Vaše podatke nećemo koristiti ni na koji drugi način osim u svrhu ispunjenja ugovora, ispunjavanja zakonskih obveza i zaštite legitimnih interesa prodavatelja, osim e-mail adrese i broja telefona na koje vam se mogu slati komercijalne poruke, jer je ovaj postupak dopušten zakonom osim ako ga ne odbijete. Ove se obavijesti mogu odnositi samo na sličnu ili srodnu robu i mogu se odjaviti u bilo kojem trenutku na jednostavan način (slanjem pisma, e-maila ili klikom na poveznicu u obavijesti o trgovini). Adresa elektroničke pošte i broj telefona čuvat će se u tu svrhu 5 godina od sklapanja zadnjeg ugovora između kupca i prodavatelja.

7.2. Svoju obvezu informiranja prema kupcu u smislu članka 13. Uredbe Europskog parlamenta i Vijeća 2016/679 o zaštiti fizičkih osoba u vezi s obradom osobnih podataka i slobodnom kretanju takvih podataka te o ukidanje Direktive 95/46/EZ (opća uredba o zaštiti osobnih podataka) koja se odnosi na obradu osobnih podataka kupca za potrebe ispunjenja kupoprodajnog ugovora, za potrebe pregovora o ovom ugovoru i za potrebe ispunjenja javne obveze prodavatelja, prodavatelj ispunjava posebnom ispravom OVDJE.

 

8. Odustajanje od kupoprodajnog ugovora, povrat robe

8.1. Kupac uzima u obzir da, prema odredbama § 1837 Građanskog zakonika, nije moguće, između ostalog, odustati od kupoprodajnog ugovora o isporuci robe u zatvorenoj ambalaži, koja zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga nije prikladna za vraćanje nakon što je kupac otvorio. Dalje, ugovor se ne može povući ako je roba proizvedena prema zahtjevima kupca ili prilagođena njegovim osobnim potrebama, ili ako je roba nakon isporuke pomiješana s drugom robom, ili ako se radi o lako kvarljivoj robi ili robi s kratkim rokom trajanja.

8.2. U našoj e-trgovini kupac (potrošač) ima mogućnost odustati od ugovora sklopljenog putem web sučelja trgovine, e-mailom, telefonom ili drugim sredstvom daljinske komunikacije u roku od 90 dana (do 120 dana ako je kupac prijavljen na svoj korisnički račun, a već je kod prodavatelja u prošlosti obavio kupnju) od preuzimanja robe, bez navođenja razloga. Ukoliko je predmet kupoprodajnog ugovora više komada robe iz jedne narudžbe koja se isporučuje odvojeno, rok za odustanak od ugovora teče od dana kada je kupac preuzeo zadnji komad robe. Ako je predmet kupoprodajnog ugovora roba koja se sastoji od više stavka ili dijelova, rok počinje teći od dana kada je kupac preuzeo zadnju stavku ili dio isporuke. Odustanak od kupoprodajnog ugovora mora se poslati prodavatelju u gore navedenom roku. Roba mora biti nekorištena, neoštećena, neoprana, neuprljana, a zapečaćeno pakiranje (koje ima naljepnicu pečata) ne smije biti oštećeno ili uklonjeno. Zatvorena ambalaža je posebice prozirna folija u koju je roba pakirana, originalna pečatna naljepnica proizvođača ili prodavatelja ili prozirna zaštita poklopca robe. Erotska pomagala smatraju se "robom posebne naravi" i ne mogu se vratiti ili zamijeniti iz higijenskih razloga. U ovu skupinu izuzetaka spada i donje rublje, jer se ne može isključiti da je korišteno izravno na intimnim dijelovima. Roba mora biti u originalnom pakiranju, po mogućnosti u zaštitnoj foliji i uključujući sve besplatne darove (DVD-ove, gelove, baterije itd.). Roba bi trebala biti sposobna za daljnju distribuciju kako je dolje navedeno. 

8.3. Kupac može testirati robu (osim gore navedenih iznimaka), ali samo kako bi se upoznao s njenim karakterom, svojstvima i funkcionalnošću. Dakle, može se isprobati samo kao u fizičkoj trgovini. Prodavatelj ima pravo procijeniti nije li kupac prouzročio smanjenje vrijednosti robe postupajući s njom drugačije nego što je potrebno za upoznavanje karaktera, svojstava i funkcionalnosti robe. U slučaju smanjenja vrijednosti robe, prodavatelj ima pravo umanjiti iznos koji vraća kupcu za iznos koji mora potrošiti da vrati robu u prvobitno stanje. Kupac je dužan robu propisno zapakirati kako se ista ne bi oštetila.

8.4. Kako bi se poštivao rok za odustajanje od kupoprodajnog ugovora, kupac mora poslati nedvosmislenu izjavu o odustajanju od kupoprodajnog ugovora, u roku navedenom u ovim uvjetima poslovanja.

8.5. U slučaju da je uz ugovor, od kojeg je potrošač odustao, vezan dopunski ugovor, odustajanjem od ugovora raskida se i dopunski ugovor.

8.6. Za odustajanje od kupoprodajnog ugovora, kupac može koristiti uzorak obrasca za odustajanje od kupoprodajnog ugovora koji prodavatelj daje u nastavku u ovim uvjetima.

8.7. U slučaju odustajanja od kupoprodajnog ugovora prema uvjetima poslovanja, kupoprodajni ugovor se raskida od početka. Roba mora biti poslana prodavatelju u roku od četrnaest (14) dana od dana odustajanja od ugovora. Ako kupac odustane od kupoprodajnog ugovora, kupac snosi troškove povrata robe prodavatelju, čak i ako se roba zbog svoje prirode ne može vratiti uobičajenim poštanskim putem.

8.8. U slučaju odustajanja od ugovora, prodavatelj će vratiti sredstva primljena od kupca u roku od četrnaest (14) dana od kad kupac odustaje od kupoprodajnog ugovora, na isti način na koji ih je prodavatelj primio od kupca. Prodavatelj također ima pravo vratiti izvršenje koje je kupac dao prilikom povrata robe od strane kupca ili na drugi način, ako je kupac na to suglasan i ako to ne stvara dodatne troškove za kupca.

8.9. Ako kupac odustane od kupoprodajnog ugovora, prodavatelj nije dužan vratiti primljena sredstva kupcu prije nego što mu kupac vrati robu ili dokaže da je robu poslao prodavatelju. Prodavatelj im pravo jednostrano uračunati pravo na naknadu štete koje su nastale na robi protiv prava kupca za povrat kupovne cijene.

8.10. U slučaju odustajanja od kupoprodajnog ugovora, potrošač ima pravo na povrat sredstava za naknadu prijevoza samo u najnižem ponuđenom iznosu (u slučaju da je odabrao skuplji način prijevoza).

8.11. Robu, uključujući sve besplatne darove i baterije, potrebno je predati u poslovnici Zásielkovne (nakon što generiramo povratnu naljepnicu nakon prethodnog zahtjeva e-mailom), osobno uručiti ili poslati kao pismo ili paket u ruku (ili putem kurira) na adresu: Růžový slon, s.r.o. (ili samo Adam Durčák), U Nádraží 2a, Havířov, 73601. Roba koja se plaća pouzećem se neće uzimati u obzir. Alternativa je slanje GLS kurirom, koji će besplatno preuzeti povratni paket izravno od kupca. U paket kupac može priložiti račun (original ili kopiju) i podatke (dovoljno je rukom pisane) želi li robu reklamirati ili je vratiti (odstupiti od ugovora).

8.12. Prodavatelj ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora zbog nedostatka zaliha, nedostupnosti robe ili kada je proizvođač, uvoznik ili dobavljač robe obustavio proizvodnju ili uvoz robe. Prodavatelj odmah obavještava kupca putem e-mail adrese navedene u narudžbi i vraća mu u roku od 14 dana od obavijesti o odustajanju od kupoprodajnog ugovora sva sredstva, uključujući troškove dostave, koja je primio od kupca temeljem ugovora, na isti način, odnosno na način kako odredi kupac.

 

9. Odgovornost za neispravnu robu - reklamacije

Pravila potraživanja

9.1. Prodavatelj je odgovoran osigurati da roba tijekom primitka nema nedostataka. Posebno je odgovoran za činjenicu da roba:

9.1.1. odgovara ugovorenom opisu, vrsti i količini te kakvoći, funkcionalnosti i drugim ugovorenim karakteristikama;

9.1.2. prikladan je za svrhu za koju ga kupac zahtijeva i na koji je prodavatelj pristao;

9.1.3. isporučuje se s dogovorenim priborom i uputama za uporabu, uključujući upute za sastavljanje ili ugradnju;

9.2. Prodavatelj je također odgovoran da pored ugovorenih svojstva:

9.2.1. je roba prikladna za svrhu za koju se roba ove vrste obično koristi, također s obzirom na prava trećih strana, zakonske propise, tehničke standarde ili kodekse ponašanja određene industrije, ako ne postoje tehnički standardi;

9.2.2. količina, kvaliteta i druga svojstva robe, uključujući trajnost, funkcionalnost, sigurnost, odgovaraju uobičajenim svojstvima stvari iste vrste koje kupac može razumno očekivati i s obzirom na javne izjave prodavatelja ili druge osobe u istom ugovornom lancu, posebno oglašavanjem ili označavanjem;

9.2.3. roba je isporučena s dodacima, uključujući pakiranje, upute za sastavljanje i druge upute za uporabu koje kupac može razumno očekivati;

9.2.4. roba odgovara kvaliteti ili dizajnu uzorka ili predloška koji je prodavatelj dostavio prije sklapanja kupoprodajnog ugovora.

9.3. Za točke navedene u članku 9.2. prodavatelj ne odgovara ako je prije sklapanja kupoprodajnog ugovora posebno upozorio kupca da je neko svojstvo robe drugačije, a kupac je na to izričito pristao prilikom sklapanja kupoprodajnog ugovora.

9.4. Kupac može ostvariti svoja prava koje se tiću neispravne izvedbe u roku od dvije godine od preuzimanja robe. Ovo se ne odnosi na robu na kojoj je označen minimalni rok trajanja tijekom kojeg će roba zadržati svoja svojstva i funkcije, a za koju se nedostatak može istaknuti do maksimalno tako označenog roka.

9.5. Ako se nedostatak pokaže u roku od 12 mjeseci od primitka, smatra se da je roba već bila s nedostatkom tijekom primitka, osim ako to priroda stvari  ili nedostatak ne isključuje. Ovaj rok ne teče za vrijeme u kojem kupac ne može koristiti stvar, u slučaju da je na nedostatak opravdano primjećen.

9.6. Ako je rok u kojem se roba može koristiti naveden na prodanoj robi, na njezinoj ambalaži, u uputama priloženim uz robu ili u oglasu sukladno drugim zakonskim propisima, primjenjuju se odredbe o jamstvu kvalitete. Jamstvom kvalitete prodavatelj se obvezuje da će roba biti prikladna za korištenje u uobičajenu namjenu ili da će zadržati svoja uobičajena svojstva određeno vrijeme. Kupac mora prijaviti nedostatak obuhvaćen jamstvom najkasnije u roku određenom duljinom jamstvenog roka. Ako kupac opravdano optužuje prodavatelja za nedostatak robe, rok za ostvarivanje prava iz neispravne robe ili jamstveni rok ne teče za vrijeme u kojem kupac ne može koristiti robu s nedostatkom.

9.7. Odredbe navedene u člancima 9.1, 9.2 i 9.5 uvjeta poslovanja ne odnose se na nedostatke robe prodane po nižoj cijeni za nedostatak za koji je ugovorena niža cijena, na istrošenost robe uzrokovanu njezinom uobičajenom uporabom, u slučaju rabljene robe na nedostatak koji odgovara stupnju uporabe ili istrošenosti, koju je roba imala u trenutku preuzimanja od strane kupca, ili ako to proizlazi iz prirode robe. Kupac također nema pravo iz neispravne izvedbe ako je kupac sam prouzročio nedostatak.

Postupak reklamacije

9.8. Pritužbe se mogu uputiti prodavatelju, npr. putem e-maila ili telefonom koristeći kontakt podatke prodavatelja. Kupac podnosi robu na besplatnu reklamaciju u bilo kojoj poslovnici Packeta (nakon što prodavatelj generira povratnu naljepnicu nakon prethodnog zahtjeva e-poštom). Robu za reklamaciju moguće je poslati i putem GLS-ove kurirske službe, uz prethodni dogovor, koja će besplatno preuzeti povratni paket izravno od kupca. Eventualno, može se osobno dostaviti ili poslati poštom kao pismo ili paket u ruke (ili putem kurira) na adresu: Růžový slon, s.r.o. (ili samo Adam Durčák), U Nádraží 2a, Havířov, 73601 (također iz Slovačke). Roba koja se plaća pouzećem se neće uzimati u obzir. Troškovi poštarine bit će kupcu nadoknađeni nakon što su dokumentirani, ako nije korištena usluga besplatne dostave u poslovnicama Packeta ili besplatnog preuzimanja kurirom GLS-a prema prethodnom stavku putem telefona na broj 596 810 697.

9.9. Roba mora biti isporučena kompletna kako bi prodavatelj mogao procijeniti reklamaciju. Iz higijenskih razloga, prodavač preferira kada se roba šalje očišćena.

9.10. Ukoliko kupac želi podnijeti reklamaciju, u reklamaciji će navesti: kontaktne podatke; opis nedostatka robe; tražen način rješavanja zahtjeva za reklamaciju.

9.11. Ukoliko roba ima nedostatak, kupac može zahtijevati njegovo uklanjanje. Po svom izboru, kupac može zahtijevati:

9.11.1. isporuku novog artikla bez nedostataka; ili

9.11.2. popravljanje stvari

osim ako je način koji je kupac odabrao  za uklanjanje nedostatka nemoguć ili nesrazmjeran u usporedbi s drugim. U tom slučaju prodavatelj može odbiti otkloniti nedostatak, posebno uzimajući u obzir važnost nedostatka i vrijednost koju bi roba imala bez nedostatka.

9.12. U ovim slučajevima kupac može zatražiti razuman popust ili odstupanje od ugovora:

9.12.1. ako je prodavatelj odbio otkloniti nedostatak ili ga nije otklonio u primjerenom roku nakon što je primjećen tako da prodavatelj nije prouzročio kupcu značajne neugodnosti;

9.12.2. kada se nedostatak redovito ponavlja;

9.12.3. ako je nedostatak bitna povreda ugovora;

9.12.4. kada je iz izjave prodavatelja ili okolnosti vidljivo da neće otkloniti nedostatak u razumnom roku ili bez značajnih smetnji za kupca.

9.13. Međutim, kupac ne može odustati od ugovora ako nedostatak na robi nije značajan. Ovo ne dovodi u pitanje pravo na odustajanje od ugovora unutar uobičajenog razdoblja od 14 dana kako je gore navedeno u ovim uvjetima.

Obrada reklamacije

9.14. Ukoliko treća osoba nije određena za popravak, prodavatelj je dužan prihvatiti reklamaciju u bilo kojoj poslovnici gdje je to moguće s obzirom na asortiman prodanih proizvoda, ili čak u svom sjedištu.

9.15. Prilikom podnošenja reklamacije, prodavatelj će kupcu izdati potvrdu (može i elektroničku) u kojoj će navesti datum podnošenja reklamacije, što sadrži, način rješavanja reklamacije koju kupac zahtjeva i kontaktne podatke kupca.

9.16. Prodavatelj će u roku od 30 dana od podnošenja zahtjeva obraditi reklamaciju (uključujući otklanjanje kvara) i o tome obavijestiti kupca. Prodavatelji i kupci mogu se dogovoriti i za duži rok. Ukoliko prodavatelj ne ispoštuje rok od 30 dana, kupac može odustati od ugovora ili tražiti razuman popust.

9.17. Nakon obrade reklamacije, prodavatelj kupcu izdaje elektroničku potvrdu o datumu i načinu rješavanja reklamacije, uključujući potvrdu o popravku i njegovom trajanju, ili pisanu potvrdu o odbijanju reklamacije.

9.18. Kupac ima pravo na naknadu troškova učinjenih radi podnošenja reklamacije (ako su bili opravdani i priznati), kada se ti troškovi podrazumijevaju kao najniži mogući. Naknadu troškova mora zahtijevati najkasnije u roku od mjesec dana od isteka roka za primjećivanje nedostatka, inače mu se oni ne moraju priznati.

9.19. Prije prve uporabe bilo koje robe, kupac je dužan proučiti priložene upute ili podatke o korištenju i skladištenju, ako ih prodavatelj šalje kupcu elektroničkim putem ili zajedno s robom, te slijediti informacije. U suprotnom, kupac se izlaže riziku da nestručnom uporabom ošteti robu i neće moći na nastali nedostatak primijeniti u skladu s njegovim pravom proizlazećim iz odgovornosti za nedostatak.

 

10. Neprihvaćanje robe, otkazivanje narudžbe nakon otpreme

10.1. Ukoliko kupcu pošaljemo potvrdu da je roba na zalihi te je pošiljka otpremljena unutar 24 sata (drugi radni dan za GLS), dužan je preuzeti naručenu robu. Nakon toga može vratiti robu prilikom odustajanja od ugovora, vidi gore, kada će se od njega oduzeti troškovi dostave.

10.2. Ukoliko kupac ne preuzme naručenu robu od Češke pošte ili drugog prijevoznika (osim u slučaju kada je ambalaža za otpremu bila vidno oštećena i o tome je kupac sačinio prijavu kod prijevoznika), može biti dužan platiti stvarne troškove dostave.

10.3. Ukoliko prijevoznik ne uspije isporučiti robu sljedeći radni dan, to ne znači da kupac ne mora preuzeti robu.

10.4. Nakon slanja svake pošiljke, prodavatelj šalje informativni e-mail (ako je ispravno upisan prilikom narudžbe) i informativnu SMS (ako je broj naveden prilikom narudžbe), gdje se nalazi broj pošiljke, datum dostave, vrijeme skladištenja i postupak preuzimanja čak i ako prijevoznik ne izda obavijest o pošiljci.

10.5. Ukoliko kupac nema vremena za preuzimanje pošiljke (službeni put i sl.) ili ima neki drugi razlog zbog kojeg nije primio robu, moguće je pojedinačno dogovoriti ponovno slanje pošiljke. Ukoliko kupac naruči robu, mi je šaljemo odmah (unutar sljedećeg dana) i on je ne preuzima i ne komunicira dalje, možemo postupiti na gore navedeni način.

 

11. Izvansudsko rješavanje sporova

11.1. Prodavatelj rješava reklamacije potrošača putem e-maila [email protected]

11.2. Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova proizašlih iz kupoprodajnog ugovora u nadležnosti je Češke trgovinske inspekcije sa sjedištem u Štěpánská 44, 110 00 Prag 1, identifikacijski broj: 000 20 869, internetska stranica: adr.coi.cz. Platforma za online rješavanje sporova nalazi se na internet adresi https://ec.europa.eu/consumers/odr, a je moguće je iskoristiti za rješavanje sporova među prodavateljem i kupcem iz kupnoprodajnog ugovora.

11.3. Europski potrošački centar Češke republike sa sjedištem u Štěpánská 44, 110 00 Prag 1, internetska adresa: https://evropskyspotrebitel.cz/en/ je kontaktna mjesto sukladno Uredbi Europskog parlamenta i Vijeća (EU) br. 524/2013 od 21. svibnja 2013 o rješavanju potrošačkih sporova online i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2006/2004 i Direktive 2009/22/ EC (Uredba o rješavanju potrošačkih sporova online).

 

12. Ostala prava i obveze ugovornih strana

12.1. Kupac stječe vlasništvo nad robom plaćanjem cjelokupne kupoprodajne cijene robe. U odnosu na kupca, prodavatelj nije vezan nikakvim kodeksima ponašanja u smislu § 1826 odlomak 1 slova e) Građanskog zakonika.

12.2. Prodavatelj je ovlašten za prodaju robe na temelju obrtničke dozvole. Obrtnu inspekciju obavlja nadležni obrtnički ured u okviru svoje nadležnosti. Nadzor nad područjem zaštite osobnih podataka provodi Ured za zaštitu osobnih podataka (reg. br. 00045448). U ograničenoj mjeri, Češka trgovačka inspekcija nadzire, između ostalog, usklađenost sa Zakonom br. 634/1992, o zaštiti potrošača, s izmjenama i dopunama.

12.3. Kupac ovime preuzima rizik promjene okolnosti u smislu § 1765 odl. 2 Građanskog zakonika.

12.4. Stranke mogu svu pisanu korespondenciju dostavljati jedna drugoj putem elektroničke pošte.

 

13. Zamjena robe

13.1. Zamjena robe (za drugu veličinu, boju i sl.) moguća je samo za nekorištenu robu koja je pakirana u originalnoj zapečaćenoj foliji po dogovoru s prodavateljem. Roba bez ove folije ne može se mijenjati iz higijenskih razloga. U slučaju slanja robe paketom, kupac snosi troškove dostave (cca. 100 CZK).

13.2. Zamjena robe u našoj trgovini je moguća po dogovoru.

 

14. Završne odredbe

14.1. Ako odnos uspostavljen kupoprodajnim ugovorom sadrži međunarodni (inozemni) element, tada su stranke suglasne da je odnos uređen češkim pravom. Ovo ne utječe na prava potrošača koja proizlaze iz opće obvezujućih pravnih propisa.

14.2. Ako je bilo koja odredba uvjeta i odredbi nevažeća ili neučinkovita, ili postane takva, nevažeća odredba bit će zamijenjena odredbom čije je značenje što najviše blizu nevažećoj odredbi. Nevaljanost ili neučinkovitost jedne odredbe ne utječe na valjanost ostalih odredbi.

14.3. Sva prava na web stranicu prodavatelja, posebice autorska prava na sadržaj, uključujući izgled stranice, fotografije, filmove, grafiku, zaštitne znakove, logotipe i druge sadržaje i elemente, pripadaju prodavatelju. Zabranjeno je kopirati, mijenjati ili na drugi način koristiti web stranicu ili njen dio bez suglasnosti prodavatelja.

15.4. Prodavatelj ne odgovara za pogreške nastale kao posljedica intervencija trećih osoba do web stranice ili kao posljedica njezine uporabe u suprotnosti s njezinom namjenom. Kupac prilikom korištenja web stranice ne smije koristiti postupke koji bi mogli negativno utjecati na njezin rad te ne smije obavljati nikakve radnje koje bi njemu ili trećim osobama mogle omogućiti neovlašteno upletanje ili korištenje softvera ili drugih komponenata koje čine web stranicu i koristiti web stranicu ili njezine dijelove ili softversku opremu na način koji bi bio suprotan njezinom određenju ili namjeni.

14.5. Kupoprodajni ugovor, uključujući uvjete poslovanja arhivira prodavatelj u elektroničkom obliku i nije dostupan.

14.6. U prilogu uvjeta poslovanja se nalazi model obrasca za odustajanje od kupoprodajnog ugovora.

15.7. Dodavanjem komentara ili korisničke recenzije bez ili s uključivanjem fotografije, korisnik se slaže da će ih koristiti za potrebe Růžový slon s.r.o. i ovime daje licencu za daljnje korištenje.

 

Telefonski kontakt

Kontaktni telefon +420 596 810 697 (CZ) a +421 277 270 005 (SK), na raspolaganju u Po-Pet 8–19, v Su-Ne 8–12. Naknada poziva se naplaćuje pozivatelju prema cjeniku Telefónica 02 Czech Republic, a. s. ili vašeg operatera.

Upravitelj:

SJEDIŠTE - na ovu adresu ne šalite reklamacije
Růžový slon s.r.o.
Výstavní 1928/9, Moravská Ostrava, 702 00
Češka republika

broj spisa: C 36400 zapisano kod Općinskog suda u Ostravi identifkacijski broj: 28642317, PIB: CZ28642317

Izdavak iz trgovačkog registra vidi 

KONTAKTNA ADRESA I ADRESA PRODAVNICE - slanje reklamacija:
Růžový slon s.r.o.
U Nádraží 1204/2a
73601 Havířov-Šumbark

Listu naših prodavnica nađete OVDJE.

Telefon.: +420 596 810 697 (CZ), +421 277 270 005 (SK)
Adresa elektronske pošte: [email protected]

Odgovorni urednik: Adam Durčák

 

Uvjeti poslovanja vrijedi od 1.2.2023.

Tekst uvjeta poslovanja koji vrijedi od 1.11.2021. do 31.1.2023. možete pronaći OVDJE.

PREUZIMANJE DATOTEKA:

Obrazac za odstupanje od kupnoprodajnog ugovora

 

Otkrivamo te najbolje proizvode koje sami testiramo, doslovno!

Diskretna besplatna dostava Diskretna dostava brezplačno nad 60 EUR
90 dana za besplatno vraćanje
Sve je na zalihi, šaljemo odmah

Diskretna besplatna dostava Diskretna dostava brezplačno nad 60 EUR
90 dana za besplatno vraćanje
Sve je na zalihi, šaljemo odmah

Pripremamo ekskluzivan sadržaj1.448 vlastitih videa
Inspiracija za vaš intimni život

Pripremamo ekskluzivan sadržaj1.448 vlastitih videa
Inspiracija za vaš intimni život

Tisuće zadovoljnih kupaca 44.516 korisničkih recenzija
Tisuće priča za tvoju inspiraciju

Tisuće zadovoljnih kupaca 44.516 korisničkih recenzija
Tisuće priča za tvoju inspiraciju

Naše proizvode sami testiramo 2 190 odabranih igračaka
Koje sami koristimo

Naše proizvode sami testiramo 2 190 odabranih igračaka
Koje sami koristimo