Znamo da nije uvijek sve ružičasto. Međutim, sa slonovima će i reklamacija ili odustajanje od ugovora biti ugodna stvar. Dajemo sve od sebe da vam to olakšamo, zato koristimo RETINO. Samo ispunite obrazac i sve će proći brzo i jednostavno.
Odustajanje od ugovora - u roku od 90 dana (120 dana za stalne kupce)
Kupili ste nekome pogrešan poklon ili ste nakon primitka paketa ustanovili da proizvod ne želite ili ne ispunjava sasvim vaša očekivanja? Bez brige. Sada imate 90 dana da nam javite da ste se predomislili. Ako ste u prošlosti već kod nas kupovali i tijekom završetka narudžbe ste bili prijavljeni na svoj korisnički račun, imate čak 120 dana da se predomislite Dovoljno je da nam napišete e-mail da želite odustati od ugovora, priložite fotografiju neraspakirane robe, te je u roku od 14 dana pošaljete natrag tvrtki. Čim primimo vašu neželjenu narudžbu, poslat ćemo vam novac.
Ukoliko želite odustati od ugovora, molimo, ne otvarajte zapečaćenu robu. Ako oštetite naljepnicu s pečatom ili uklonite omot s kutije, takve proizvode ne možemo prihvatiti natrag. Rado bismo svima izašli u susret, ali erotske igračke po zakonu spadaju u posebnu kategoriju robe, stoga u slučaju trganja pečata na kutiji nije moguće odstupiti od kupoprodajnog ugovora. U istu kategoriju također spadaju i erotske igračke i donje rublje. Stoga ga, molimo, nemojte isprobavati na goloj koži. Dok niste sigurni želite li zadržati rublje, nemojte rezati etikete niti uklanjati zaštitne folije. Ako će rublje biti prljavo, nažalost ga ne možemo uzeti natrag.
Nažalost, također ne možemo prihvatiti čarape, uključujući catsuit i mrežaste haljine, nakon isprobavanja, jer se ovaj prilično osjetljivi materijal rasteže i ne vraća u prvobitno stanje. Hvala vam puno na razumijevanju.
Reklamacija
Minimaliziramo rizik reklamacija jer prodajemo samo provjerene i pouzdane proizvode. Unatoč tome se tu i tamo pojavi neka reklamacija. Dakle, ako dobijete proizvod koji ne radi ili s vremenom otkrijete grešku koja nije povezana s uobičajenim trošenjem, javite nam i mi ćemo učiniti sve što je u našoj moći da reklamaciju riješimo na vaše zadovoljstvo.
Pošaljite nam e-mail i dogovorit ćemo sljedeći postupak. Prema zakonu imamo 30 dana za obradu reklamacije, ali uvijek je nastojimo riješiti što prije.
Nikada ne šutimo i rado s vama razgovaramo o svakom postupku.
Reklamacija je za kupca neugodna stvar. Dat ćemo sve od sebe da to riješimo brzo i što moguće najugodnije za vas.
Adam Durčák,
vlasnik Sexy Elephant